JJCM KERULL STYLE


MEE KARI UDANG LIPAN


NASI SOTO ( tapi takda bergedil..failed..hu hu )


BIHUN BANDUNG ( Memang mabeles cukup rasa )


FISH N CHIPS ( Boleh Tahan lah... )

Salam Senayan semua..ini gambar sudah lamalah..dah jadi baja pun..tapi pasal taknak membazir punya pasal aku letaklah gak dalam segmen JJCM style aku ni...tagline " makan sampai tersandar"...ha ha ha..ini sebenarnya edisi aku makan-makan dengan kengkawan seopis..yang mee kari udang lipan dan nasi soto tu aku makan di perhentian bukit gantang...on da way ke Pinang aritu atas satu urusan kerja...yang bihun bandung tu aku makan kat satu restoran di bandaraya Ipoh yang betul-betul mengadap bangunan Wisma Persekutuan Negeri Perak...hu hu mantap sungguh rasanya ( terkenang-kenang lagik ni ) dan yang fish n chips tu aku belasah kat satu restoran yang aku dah lupa namanya...di Pekan Manjung...seronok makan dengan kawan-kawan yang kuat makan macam aku ni sebab bersaing-saing..ko rasa aku punya menu..aku rasa ko punya menu pulak..kan elok macam tu..hu hu so layan dulu gambor tu ye...chow

3 ulasan:

  1. udang lipan tu fav my husband. Tapi dia suka kalau goreng je.

    ReplyDelete
  2. Salam Hazila : Kita pun banyak kali nampak udang ni...tapi baru first time rasa...ok jugak

    ReplyDelete
  3. udang lipan ni memang sedap tapi isinye x byk kan..pastuh dienye kulit keras..kadang2 tercucuk tangan..hehehe

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in