BLOG LIST BEN ASHAARI



Assalammulaikum...bila BA nak buat penjenisan semula blog ni...aku mmg setuju lah..sbbnya bila dah tau apa jenis blog tu senang klik je tanpa pikir2 apa benda yang ada dalam tu..TQ BA kerana memudahkan hidupku..ramai kawan2 lih kenal..yang minat makan dan masak macam aku ni...sedap blum pasti tapi kenyang aku gerenti...so kalau aku, aku suka nak JENISkan blog aku ni Blog MASAKAN....so kalau mau tau lebih klik je kat atas tu..dua2 blih header or tajuk n3 aku ni...sekian wassalam..


2 ulasan:

  1. Salam kak! komen kita mewakili post2 yg kat bwh tu semua ehehehe..... tang roti john tu yg tak tahn betul! haih! sedap tuuuu... yg lain2 pun sedap! :D

    ReplyDelete
  2. Salam Ika..akak tau ko bzwoman..takpa2 alasanmu kuterima..hu hu slamat berbuka ika..muah

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in