Ikutkan Hati


Aku rasa aku nak masak lemak benda ni besok...korang rasa sedap masak apa benda ni..bukan murah masa aku mula2 beli dulu...pastu buat perangai..memang nak kena gulai atau rendanglah jawabnya ni..bukan sekali..masuk ni dah berkali2 sakit tak tentu pasal..menjadikan aku sakit sekali..sakit hati...hu hu memang stress bila butang otromen ni HIJAU je...ntah bilalah nak BIRU...jangan sampai aku yang MERAH..payah kang..kang aku tukar yang KUNING....ko jugak yang merana..so pleaselah..jgn sampai aku amik ketuk besi dan aku hammer ko...adus buat apalah aku cakap ngan benda yang taklih dengar tu
P/S : Mana yang boleh dengar tu...tolonglah bagi aku dan geng2 yang ada benda ni puas hati..susah kalau kitorang masak benda ni..MASAK korang wei....

2 ulasan:

  1. salam kerull, tak yah la wat masak lomak, santan2 ni tambah kolestrol, darah pun naik.. sedap wat masak asam pedas jer hihihihi

    ReplyDelete
  2. Salam K.nor..ha ha ha betul gak tuh...ni tinggal sikit je lagi darah naik tahap gaban ni...elok kurangkan santan2 ni...hu hu geram btul ngan benda ni...tensen...

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in