Roti Telur Berkeju


Ini bukan menu bersahur aku pagi tadi..ini menu breakfast pagi semalam..malas sebenarnya nak buat bf berat2 so aku belasah makan roti je..buat macam roti telur biasa tu..cuma aku tambah herba campuran dan keju..sebabnya aku ni hantu keju..so apa lagi nak kata mat salleh bukan..tapi tekak ye..he he so layan je k..

Bahan-bahan:
Roti putih / wholemeal
sedikit lada hitam
sedikit garam
3 biji telur
sedikit herba campuran - oregano , rosemary & basil
Keju chesedale - apa2 keju pun boleh
Cara-caranya :
1. Kocak telur bersama herba campuran , garam skit , lada hitam..garam jgn letak banyak sebab keju dah masin..
2. Celup roti dan goreng dengan sedikit sahaja butter...pakai kuali leper...pastu letak kan keju diatas dan bawah roti..cukup sekadar untuk keju tu cair skit..pastu angkat..boleh makan ngan sos..tapi aku suka makan macam tu je...















0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in