Iftar ke - 10

Korang jangan jemulah ek..mmg arini citer cover mana n3 yang aku tak sempat update...ha ha ha so mintak maaf dan jangan muntah , kang batal lak pose tu..tgk saja sudahlah hik hik hik..ni menu buka ari jumaat..ada rajin skitlah..

Perut Masak Lemak Cili Padi dengan Terung Pipit ( Aku masak lemak mmg sama je...so lih tgk kat label ayam..bahan utama je yang bertukar..yang basic tetap kekal..tak pakai bawang..he he he )

Sambal Ikan Bilis peberet hubby

  Ayam Goreng Tepung ( Menu Wajib Hubbyku )

Ulam Raja ( tak sempat buat sambal belacan..penat )

Kuih Kelepong ( Ini yang memenatkan aku..penat menggentel..he he he tapi berbaloi..puas makan )

3 ulasan:

  1. akak pun suker gak buah buah melaka aka kelepung akak ondeh-ondeh tu..

    ReplyDelete
  2. salam kerull..banyaknya juadah dier..rajin lak menggentel ek.. anak sulung kite suka gak..tapi nak parut kelapa tu yg pk byk kali..hehe

    ReplyDelete
  3. kak..ko buat aku nk mampos tgk ko nye mkanan kak!! aku da buke ni aku tgk je ayam goreng tuh..separuh mati aku teringin!! cmne nk goreng ayam jadi gitu?

    ReplyDelete

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in