ICT at Kuala Terengganu...


Assalammualaikum...

Lamanya tak hupdate blog aku yang tak bapa popular ni..ha ha.( almaklumlah bahan kureng ). Oklah sebenarnya aku kena outstation seminggu..first ke KL..3 ari,pastu ke Kuala Terengganu 5 ari. Apalgi blog aku ni pun bercutilah macam tuan dia jugak...g KL takda apa..yelah KL bandaraya yang sibuk giles...tapi g terengganu memang syok..apa taknya g jalan2 carik makang...
Kat Terengganu aku duk area seberang takir...Pusat Latihan kitorang gak lah...so dah jimat penginapan...n makanang...tapi mana puas hati kalau tak buat road tour g ganu nih....G minum air gelas besar ( besar punya )...pastu g pasar payang...sopping dapat gak beli kemeja hubby sedondon ngan kain pasang untuk aku...batik gaklah...bezanya kali ni aku tak bawa blik kopok lekor sbb g naik bas..mana larat nak heret macam menda..ngan fail..ngan dokumen. jadi aku putuskan beli menda yang  penting2 je..
Ada lg satu menda aku nak kongsi ngan u alls beb..kalau g ganu tak cukup sarat n syarat perut tu kalau tak g Pok Mang ICT...ha ha mesti korang kata alah ciber cafe berlambak kat tempat korang takyah g ganu...tp ini lain beb bukan menatang ICT tu..tapi Ikan Celup Tepung...ICT tu shortnamenya aje...he he..brilliant kan dorang ni nak lariskan jenama kedai dorang..Pok Mang ni sempoi dan lawak..kalau tak caya g lah cini kalau g ganu...ok..aku g sini pekena air Nyok Muda yang ori..tak minum dalam cawan dan aku plus lg satu benda..mintak taruk ais..pergh terangkat beb..than cam biasalah makan ICT lah..kalau tidak..tak cukup syarat lah jawabnya...so apa lagi..layanzz lah gambar yg aku cilok..tapi tetap sampai objektifnya...sbb aku lupa bawak kamera...dan terlalu haus punya pasal...so I'm so sorry..mintak halal tuan punya gambar...









0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright © Kerulls | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in